Blaze, reż. Ethan Hawke
11/10/18

Bilety na 9. American Film Festiwal w sprzedaży

Znamy program 9. AFF - "Bracia Sisters" filmem zamknięcia Uczestnicy i partnerzy ósmej edycji US in Progress powered by Papaya Films

Za niecałe dwa tygodnie we Wrocławiu będzie można doświadczyć wszystkich stanów kina w ramach 9. American Film Festival, a już od dziś można kupić bilety na pojedyncze pokazy filmowe (on-line i w kasach Kina Nowe Horyzonty). Urszula Śniegowska, dyrektorka artystyczna festiwalu, poleca 10 filmów, których nie można przegapić. Na 9. AFF zapraszamy od 23 do 28 października. Pełny program dostępny jest na stronie festiwalu.

Złota Dziesiątka Urszuli Śniegowskiej

Dollhouse: Jak amerykańska popkultura pozbawia kobiety podmiotowości (Dollhouse: The Eradication of Female Subjectivity in American Popular Culture), reż. Nicole Brending: najważniejsza sprawa, bo sprawa kobiet – o tym, w jaki sposób amerykańska popkultura pozbawia kobiety podmiotowości. Dokument animowany – tego jeszcze na AFF nie było. I do tego leitmotiv festiwalu: narodziny i upadek gwiazdy, tym razem fikcyjnej Junie Spoon.

Blaze, reż. Ethan Hawke: kolejny aktor za kamerą. Ethan Hawke jako DJ promujący nieznanego jeszcze geniusza muzyki country: Blaze’a Foleya.

Her Smell, reż. Alex Ross Perry: Elisabeth Moss ponownie w wersji drapieżnej, z rozmazanym makijażem (zupełnie inna niż w Mewie), ponownie w filmie Alexa Rossa Perry’ego. Gra pogrążającą się w chaosie piosenkarkę Becky Something (to pseudonim ukrywający polskie nazwisko). Genialny obraz degrengolady przemysłu muzycznego w wersji rockowej. Do oglądania w parze z Narodzinami gwiazdy.

Bliscy nieznajomi (Three Identical Strangers), reż. Tim Wardle: w dosłownym tłumaczeniu to raczej „obce sobie trojaczki”. Jak się okazuje, siła genów jest większa niż warunki, w których przychodzi nam żyć. Dokument z grupy: prawda bardziej zaskakująca niż fikcja.  

Tyrel, reż. Sebastián Silva: Get Out w wersji indie, bez efektów specjalnych, ale z Michaelem Cerą i Christopherem Abbottem. Ludzie nie są tym, czym się wydają…

Zaślepieni (Blindspotting), reż. Carlos López Estrada: Trainspotting, wersja z Oakland AD 2018. Z poważnym przesłaniem: uprzedzenia determinują nasze życie.

W proch się obrócisz (To Dust), reż. Shawn Snyder: z humorem o śmierci i rozstaniu. W końcu wszystkich i tak zjedzą robaki.

Właściciel (The Landlord), reż. Hal Ashby: Do the Right Thing Spike’a Lee 20 lat wcześniej. Nowy właściciel zamierza zaprowadzić porządki w kamienicy zamieszkanej przez czarnoskórych.

Ugotowany (In the Soup), reż. Alexandre Rockwell: nie mylić z Chefem Flynnem! To rzecz o perypetiach młodego scenarzysty (Steve Buscemi) w Nowym Jorku lat 80. Pieniądze nie leżą na ulicy, a film nie kosztuje 5 złotych. Los filmowca niezależnego w pigułce. Alexandre Rockwell o początkach swojej kariery. Pełen ubaw.

Nie jesteś mną (You Are Not I), reż. Sara Driver: odnaleziony cudownie film Sary Driver będący adaptacją opowiadania Paula Bowlesa (autora Pod osłoną nieba). Surowy styl lat 80., uroda taśmy 16 mm, monolog wewnętrzny. Już nie robi się takich filmów.

Więcej informacji na temat zasad i systemu sprzedaży biletów

Uwaga: kupując bilet wielokrotny on-line należy dodać do koszyka wybrane seanse w określonych terminach. Po dodaniu piątego (i analogicznie dziesiątego) biletu do koszyka wyświetli się komunikat z zasadami pakietów wielokrotnych, który należy zaakceptować – wtedy cena biletów zmieni się automatycznie (bilety staną się wówczas biletami imiennymi).
Bilet wielokrotny można kupić zarówno dla siebie (podając swoje imię i nazwisko) oraz dla innej osoby; w tym celu należy skorzystać z opcji „kupuję bilet dla kogoś innego” i uzupełnić dane tej osoby.


pozostańmy w kontakcie
przyjaciele festiwalu