Upalny schyłek lata gdzieś na amerykańskim Południu. Dla Charlotte (Odessa Young, Assassination Nation) to ostatnie wakacje przed wyjazdem do college’u. Chce to zrobić jak najszybciej, gdyż po samobójczej śmierci matki nic już jej nie łączy z rodzinnymi stronami. Pewnego dnia do miasteczka po długiej nieobecności wraca były chłopak Charlotte, Joe (Ben Schnetzer, Snowden, Dumni i wściekli), a w okolicy zaczynają ginąć nastoletnie dziewczyny. Gigant więcej sugeruje niż pokazuje, zaciera granicę między jawą a halucynacją, największe sekrety ukrywając w mroku filmowanym na taśmie 35 mm. Debiutującego reżysera nie interesują banalne odpowiedzi na kryminalne zagadki, woli z namaszczeniem i konsekwencją budować duszną, niepokojącą atmosferę sennego koszmaru, z którego trudno się obudzić. Słychać w filmie Raboya dalekie echa twórczości Davida Lowery’ego i Nicolasa Windinga Refna, jednak Gigant jest przede wszystkim próbą odnalezienia własnego, reżyserskiego głosu. Może jeszcze nie doskonałą, ale intrygującą.
Amerykański reżyser, scenarzysta, montażysta i operator filmowy. Gigant to jego debiut – prace nad nim trwały od dziesięciu lat, gdy powstał pierwszy szkic scenariusza. Potem dzięki zbiórce w jednym z serwisów crowdfundingowych Raboy dokończył krótkometrażową wersję filmu, pokazywaną m.in. na festiwalu w Locarno. Pełny metraż miał premierę na festiwalu w Toronto.
2009 The Sixth Round (short)
2010 In April (short)
2012 The Giant (short)
2015 Beach Week (short)
2019 Gigant / The Giant