Członkowie wielopokoleniowej rodziny z Teksasu zbierają się, by jak co roku zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie grupowe. Choć na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się w porządku, to panująca w domu atmosfera jest bardzo napięta. Nic dziwnego – trwa wszak okres okołoświąteczny. Związana z nim gorączka ogarnia w szczególności Katy (Deragh Campbell), która snuje się po rozległej posiadłości, a to próbując zwołać spotkanie przed obiektywem aparatu, a to poszukując swojej matki, zaginionej w tajemniczych okolicznościach. Jakby tego było mało, na horyzoncie majaczy nienazwany jeszcze wirus, który już zaczyna zbierać śmiertelne żniwo. Fabuła debiutanckiego filmu Lucy Kerr to tylko pretekst do zbudowania nastroju niepokoju, który gęstnieje wraz z każdą sceną. Pod powierzchnią wrze, czemu wyraz daje oparta na polifonii – niczym u Roberta Altmana – ścieżka dźwiękowa. Rozmowy o chorobach i zgonach udowadniają z kolei, że z rodziną faktycznie najlepiej wychodzi się na zdjęciach (o ile te uda się w ogóle wykonać).
Urodzona w 1990 roku w Houston w stanie Teksas reżyserka, artystka, choreografka i dydaktyczka. Otrzymała tytuł magistra w zakresie sztuk wizualnych i performatywnych w California Institute of the Arts. Znalazła się na przygotowanej przez „Filmmaker Magazine” liście 25 nowych twarzy kina niezależnego. Portret rodzinny, jej pełnometrażowy debiut, był pokazywany premierowo na festiwalu w Locarno w 2023 roku. W 2022 roku został wyróżniony nagrodą specjalną przyznaną w ramach projektu US in Progress przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty.
2021 Crashing Waves (short)
2022 Site of Passage (short)
2023 Portret rodzinny / Family Portrait