Czym różni się życie w lesie od przetrwania w miejskiej dżungli? Grupa hipsterów ucieka od cywilizacji i zakłada komunę nad brzegiem rwącego strumienia. Jednak, w przeciwieństwie do hipisowskich „powrotów do natury”, owo zerwanie z cywilizacją jest nie tylko mniej definitywne, ale też bardziej ironiczne. W leśnym obozie do drzew przyczepione są telewizory plazmowe, obiady podgrzewa się w mikrofalówce, a rebelianci zamiast polityką zajmują się aktualizacją swoich profili na Facebooku, strzelaniem z pistoletów na wodę i tarzaniem się w farbie. Film Zalesieni ani nie jest satyrą na omotaną technologią współczesną młodzież, ani nie szydzi z hipisowskich idei, nie jest też filmową parodią filmów z lat 70. i 80. – jest tym wszystkim naraz. To surrealistyczna i stylowa – jak vintage’owe garderoby leśnych rewolucjonistów – wyprawa do źródeł popkultury, w jej przeróżnych aspektach.
Reżyser, scenarzysta, montażysta, producent. Przed nakręceniem Zalesionych – swojego debiutu pełnometrażowego, pokazywanego na festiwalu w Sundance w sekcji Next Frontier – wyreżyserował kilka krótkometrażówek, był także autorem wideoklipów dla zespołów Dirty Projectors i The Raveonettes.
2005 Darling Darling (kr. m. / short)
2006 By Modern Measure (kr. m. / short)
2011 Zalesieni / The Woods