Młode pokolenie jest zachwycone tą muzyką i byłbym samolubny, gdybym tylko siedział i mówił: Sorry, nie jeżdżę w trasy – mówił Beverly Glenn-Copeland w 2018 roku, grając pierwsze od wielu lat koncerty. Po siedemdziesiątce zaczął nowe życie, gdy nagrana przez niego trzy dekady wcześniej płyta Keyboard Fantasies została odkryta przez japońskiego kolekcjonera. Album łączący elektronikę, folk i ambient, stworzony w domowym studiu zachwycił nie tylko koneserów, a Copeland dał się namówić na trasę, podczas której powstała część zdjęć do filmu. Wbrew pozorom nie jest to jednak kolejna historia w stylu Sugar Mana – Copeland to człowiek o niesamowitej biografii. Transpłciowy czarny artysta, który w latach 60. opuścił Stany Zjednoczone świadomy, że nie będzie w stanie zrealizować tam swoich planów życiowych. Dokument Posy Dixon to z jednej strony zapis muzycznej fascynacji, z drugiej poruszająca, barwna i niepozbawiona humoru opowieść o poszukiwaniu własnej tożsamości.
FF IndieLisboa 2020 – Indiemusic Schweppes Award
Brytyjska reżyserka i producentka specjalizująca się w dokumentach poświęconych muzyce, założycielka LUCA Productions. Realizowała krótkie filmy na potrzeby takich tytułów jak „Vogue” i „Wired”, współpracowała z BBC i Channel 4, pracowała przy serialu Music Nation o podziemnej scenie muzycznej w Wielkiej Brytanii, produkowała teledyski m.in. dla grupy Hercules and Love Affair. Zafascynowana płytą Keyboard Fantasies poświęciła jej swój pełnometrażowy debiut.
2014 Doctor Who: Earth Conquest - The World Tour (doc.)
2019 Fantazje na klawisze: Beverly Glenn-Copeland / Keyboard Fantasies: The Beverly Glenn-Copeland Story (doc.)