Wyobraźmy sobie akcję filmu Diabeł ubiera się u Prady przeniesioną za kulisy wieczornego show telewizyjnego. Prowadzi je Katherine Newbury, silna kobieta o o niewyparzonym języku – połączenie ostrzejszej wersji Ellen DeGeneres z Jimmym Fallonem. Do tego dorzućmy jeszcze etniczne animozje rodem z uroczego I tak cię kocham. W Late Night gra toczy się nie tylko między kobietami u szczytu władzy, ale także między różnymi klasami i kulturami. W rezultacie utrzymujemy satyrę na głęboko zakorzeniony seksizm, ageism, a także na skrzętnie ukrywany dziś rasizm. Emma Thompson w roli Katherine dorównuje Meryl Streep z Diabła..., a Mindy Kaling (główna aktorka i współtwórczyni serialu The Office) zastępuje tu zaś Anne Hathaway. Jest ona także autorką scenariusza, który oparła na własnych doświadczeniach – Amerykanki hinduskiego pochodzenia próbującej dać sobie radę w świecie skostniałych hierarchii i uprzedzeń. Gotowy tekst oddała do wyreżyserowania innej Hindusce, doświadczonej w pracy w telewizji Nishy Gantarze, co dodatkowo tłumaczy autentyzm tej rozbrajającej komedii.
Znana głównie jako autorka seriali telewizyjnych, pochodzi z Kanady. Wychowała się w Kalifornii. Ukończyła szkołę filmową na Uniwersytecie Nowojorskim, gdzie studiowała pod kierunkiem Martina Scorsese, Barbary Kopple i Spike’a Lee. Debiutowała filmem Chutney Popcorn. Była perkusistką w undergroundowym zespole The Flying Guacamoles.
1999 Chytney Popcorn
2003 Jadłodajnia / Fast Food High
2005 Ciasteczko / Cake