W szkole filmowej kobiety nie mówiły głośno o tym, że chciałyby zajmować się reżyserią. Od razu by je wyśmiano - opowiada w dokumencie Amy Adrion nieprzebierająca w słowach Penelope Spheeris, stojąca za kultowym Światem Wayne'a. Choć od premiery jej najsłynniejszego filmu minęły lata, wciąż niewiele się zmieniło. W Drugiej połowie kadru Jill Soloway, Miranda July, Lena Dunham czy Ava DuVernay opowiadają o swoich doświadczeniach. O matkach, które nauczyły je pewności siebie, i producentach żądających gwarancji, że w ukończonym filmie zobaczą nagie piersi. I usiłują zrozumieć, dlaczego nie mają takich samych jak mężczyźni możliwości. Gdy znajdzie się miejsce na więcej historii opowiadanych przez kobiety, zyskamy bohaterki, które znamy ze swojego życia. Które są aktywne i przejmują inicjatywę, a nie tylko reagują na to, co robią mężczyźni - mówiła Jessica Chastain w Cannes. Najwyższy czas jej posłuchać.
Lighthouse IFF 2018 – najlepszy dokument; Sundance FF London 2018 – #WhatNext Prize
Reżyserka i producentka, mieszka w Los Angeles. Za swój krótki metraż Shoegazer otrzymała w 2010 roku nagrodę Amerykańskiej Gildii Reżyserów Filmowych. Studiowała na Uniwersytecie Kalifornijskim w Los Angeles oraz na Uniwersytecie w Georgetown. Pracowała przy serialu Sucks Less with Kevin Smith, w którym także zagrała, oraz przy gali rozdania Oscarów. Dokument Druga połowa kadru pokazano mi.in. na festiwalu SXSW oraz na Sundance.
2005 Surviving 7th Grade (short)
2007 The Home of Split Pea Soup (short)
2010 Shoegazer (short)
2018 Druga połowa kadru / Half the Picture