Lśnienie na wesoło nasycone ironią Herzoga. Tytułem Aaron Schimberg nawiązuje do jednego z najgorszych filmów w historii kina: wodewilu w typie freak show z karłami i bliźniaczkami syjamskimi. W przeciwieństwie do obrazu z 1952 roku nowa wersja iskrzy dowcipem, inteligencją i erudycją twórców. To historia dziwnego europejskiego reżysera, który kręci swój pierwszy anglojęzyczny film. Główne role powierza neurotycznej aktorce niewierzącej w swoją urodę (Jess Weixler - zdobywczyni nagrody aktorskiej na Sundance za Zęby) i mężczyźnie z z neurofibromatozą (Adam Pearson znany z Pod skórą). Ich wspólne sceny na planie filmowym pełnym dziwolągów igrają z polityczną poprawnością. Dzieje się tu wiele - niewidoma lunatyczka udaremnia przeszczep twarzy, kwas solny wypala jak strzelba u Czechowa. To zarazem komedia, która doprowadza do łez, i melodramat, który chwyta za serce. Jak aktorstwo łączy się z pięknem? Kino z tym, co pociągające? Skoro idziemy na całość, jest i cudowna kpina z arthouse'u. Film w filmie, a ten w jeszcze jednym filmie.
Kinofil, reżyser z Nowego Jorku, który zadebiutował czarno-białym komediodramatem Go Down Death. Interesuje go kino jako medium, jego reprezentacja, jak działa w pamięci widza. Jest erudytą żonglującym odniesieniami do historii kina, sztuki i literatury. Wydobywa na światło dzienne zapomniane filmy i rozmawia z nimi za pomocą swojego kina. Pisze scenariusze. Filmy tworzy z żoną, która jest ich producentką.
2009 Late Spring: Regrets for Our Youth (short)
2013 Go Down Death
2018 Uwięzieni / Chained for Life