Dwóch młodych mężczyzn pogubionych w Ameryce. Młodszy (Jaeden Martell, To – Rozdział 2) nosi imię Balthazar (czyżby w hołdzie dla słynnego filmu Roberta Bressona?) nadane mu przez kochającą, ale zapracowaną matkę (Jennifer Ehle). Choć z jego pokoju w luksusowym apartamentowcu roztacza się widok na Manhattan, nawet prywatny life coach nie potrafi pomóc mu poczuć się szczęśliwym. Z kolei Solomon (znany z serialu Sex Education Asa Butterfield) właśnie traci pracę na stacji benzynowej gdzieś na zadupiu Teksasu. Mieszka – niczym bohater Elegii dla bidoków – z babcią, grozi im eksmisja, nie pomaga szemrany ojciec (Chris Bauer), kiedyś związany z branżą pornograficzną, obecnie sprzedający suplementy diety. Chłopaki poznają się w internecie, gdzie pierwszy wypłakuje swoją samotność, a drugi publikuje nienawistne komentarze i straszy, że rozpęta szkolną strzelaninę. Co wyniknie z ich spotkania twarzą w twarz? Skoczą sobie do gardeł czy spróbują sobie pomóc? Debiutancki film Oscara Boysona, czasem zabawny, innym razem przerażający, bierze pod lupę rozwarstwienie społeczne w USA, ale też wskazuje, że brak systemu wsparcia dla młodych mężczyzn jest realnym i palącym problemem.
Urodzony i wychowany w stanie Maine, od lat mieszkający w Nowym Jorku, zasłynął jako producent filmowy m.in. tak kultowych tytułów, jak Good Time i Nieoszlifowane diamenty braci Safdie czy Frances Ha i Mistress America Noaha Baumbacha. Po reżyserskich szlifach przy filmach krótkometrażowych i serialach w tym roku na nowojorskim festiwalu Tribeca pokazał swój pełnometrażowy debiut Nasz bohater, Balthazar, będący dowcipnym, a zarazem ostrym komentarzem do społecznych podziałów współczesnej Ameryki.
2018 Six Sides of Katharine Hepburn (short)
2023 Power Signal (short)
2025 Nasz bohater, Balthazar / Our Hero, Balthazar